.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از استان گیلان!
اختلاف بر سر مکان شهرداری جدید چاف وچمخاله،استعفای دسته جمعی شورای توتکابن،نارضایتی از احداث مجتمع اقتصادی جنب مصلی رشت،نفوذ مشارکتی ها ودوم خردادی ها دردانشگاه پیام نور استان ،تکذیب الحاق لوشان به قزوین و...
آخرین شنیده ها از استان گیلان!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(اختلاف بر سر مکان شهرداری جدید چاف وچمخاله،استعفای دسته جمعی شورای توتکابن،نارضایتی از احداث مجتمع اقتصادی جنب مصلی رشت،نفوذ مشارکتی ها ودوم خردادی ها دردانشگاه پیام نور استان ،تکذیب الحاق لوشان به قزوین و...) از این خبرها می باشند.



***با توجه به مصوبه دولت در خصوص تجمیع چندین روستا جهت تشکیل شهرداری چاف وچمخاله در لنگرود گفته می شود نارضایتی شدیدی بین اهالی این روستاها و حتی اعضای شوراها ودهیاران بوجود آمده است بطوریکه هر دو روستای چاف وچمخاله ادعا دارند تا شهرداری در محل یکی از این روستاها استقراریابد و ضمن آنکه با عملی شدن این مصوبه تعدادی از اعضای شوراهاو دهیاران این روستاها نیز حذف خواهند شد ودر حال حاضر این شهرداری قرار است درحدفاصل دو روستای چمخاله با چاف دایر گردد.
***شنیده ها حاکی است سرهنگ عبدا...پور از جمله گزینه های مطرح تصدی فرمانداری انزلی است وگفته می شود عبدالهی فرماندار انزلی به همراه طاهایی به مازندران خواهد رفت .
***با توجه به اینکه بسیاری از شهرداریهای گیلان برای پرداخت حقوق ومزایای پرسنل خود عاجز مانده اند وبا مشکل جدی مالی مواجه هستند اما در مقابل نسبت به انتشار بولتن عملکرد با هزینه های بسیاربالااقدام می کنند واین در حالیست حراست شهرداریها نسبت به این موضوع بی تفاوت می باشند واعضای شوراها نیز چون عکس شان در ابتدای این کتابچه ها منتشر می شود در تصویب انتشار اینگونه کتابچه ها پیشقدم می باشند!
***شنیده ها حاکی است محمد علی رمضانی فرماندار سابق آستانه اشرفیه برای تصدی مدیرکلی تعاون گیلان رایزنی گسترده ای را با نمایندگان وسایر مسئولان درحال انجام است .
***شنیده ها حاکی است که مجوز برداشت شن درمحدوده توتکابن رودبار صادر شده است و به همین جهت اعضای شورای توتکابن در اعتراض به برداشت بی رویه شن اقدام به استعفای دسته جمعی کرده اند وگفته می شود هنوز استعفای اعضای این شورا پذیرفته نشده است.
***شنیده ها حاکی است یکی از مدیران کل مرتبط با بحث اشتغال در گیلان بسیاری از نیروهای خدماتی راجهت جذب در شرکتها وموسسات را از نیروهای غیر بومی وهمشهریان خود از سایر استانها به گیلان آورده است واز طریق دفاتر کاریابی نسبت به اشتغال آنها اقدام می کند.
***شنیده ها حاکی است احداث یک مجتمع تجاری در زمین جنب مصلی رشت در حاشیه رودخانه سبب نارضایتی نمازگزاران و اصولگرایان گیلان شده است وگفته می شود با توجه به فضای معنوی این مکان احداث چنین مجتمعی به مجموعه مصلی ضربه سنگینی را وارد خواهدکرد.
***شنیده ها حاکی است رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان اقدام به حذف نیروهای ارزشی وبسیجی از مجموعه دانشگاه نموده ودر مقابل نسبت به جذب مشارکتی ها وفعالان دوم خرداد اقدام می کند وزمینه حضور افراطی های دفتر تحکیم را به این دانشگاه باز می کند بطور نمونه بردبار از اعضای مشارکت استان و از نزدیکان رمضانپور بعنوان معاون دانشگاه پیام نور استان منصوب شده است وجذب برخی افراددوم خردادی در هیات های علمی مراکز این دانشگاه نیز سوال برانگیز است!
***شنیده ها حاکی است در منطقه توریستی وخوش آب وهوای خصیب دشت املش فردی با حمایت فرماندار وقت املش وهمچنین استاندار وقت و... توانسته چندین هکتار از ارضی ملی و منابع طبیعی را باغ فندق بگیرد وبرای آنها بصورت غیر قانونی سند مالکیت بگیرد هیچ یک از دستگاههای مربوطه جهت باز پس گیری این زمین ها اقدام نمی کنند وفرد مورد نظر در زمان دولت اصلاح طلب در تعاون حتی وام کلانی جهت احداث سوئیت و...دریافت نموده واقدام به ویلا سازی کرده است وگفته می شود یکی از وزرای دولت خاتمی در این مکان یک ویلا دارد واین مکان به پایگاه واستراحتگاه اصلاح طلبان تبدیل شده است.
***شنیده ها حاکی است اخیرا عده ای اقدام به شایعه الحاق لوشان به قزوین را در بخش لوشان کرده بودند که فرماندار رودبار گفته: الحاق لوشان به قزوين يك شايعه بوده و اين شهر قطعه‌اي جدا ناپذير از استان گيلان است و با اشاره به شايعات ايجاد شده درباره الحاق لوشان به قزوين اظهار داشته: دغدغه‌ها و مشكلات به وجود آمده ناشي از موضوع مذكور با هماهنگي و حضور بنده و ائمه جمعه شهرستان به استاندار قزوين اطلاع داده شد. وافزوده: استقرار اداره‌هاي قزوين در محدوده رودبار يكي از دغدغه‌هاي اساسي مسئولان اين شهرستان است كه طبق مصوبه شوراي تامين تمام اين اداره‌ها در يك مهلت زماني محدود بايد به محدوده شهرستان قزوين انتقال داده شوند. فرماندار رودبار با بيان اينكه شايعه الحاق لوشان از سال 71 تاكنون مكررا مطرح شده است، تصريح كرد: در اين بين عده‌اي به دنبال آن هستند كه فضا را از حالت عادي خارج كنند كه البته مردم ما آگاه، بيدار و هوشيار هستند و فريب شايعات را نمي‌خورند.
***شنیده ها حاکی است تعداد 30 نفر در حاشیه مراسم سیزده آبان در رشت دستگیر شده بودند که اکثر دستگیرشدگان آزاد شده اند وگفته می شود تعدادی از دستگیر شدگان از کارکنان ادارات ونهادهای دولتی نیز بوده اند!
***شنیده ها حاکی است پارک علم وفناوری گیلان وام کلانی را برای شرکت تحت مدیریت فرزند یکی از مقامات گیلان تصویب نموده است وبرخی خبرها حاکی است چند قطعه زمین نیزدر منطقه لاکان از سوی منابع طبیعی گیلان به وی خارج از نوبت واگذار شده است واین در حالی است خیلی از افراد واجد شرایط سالها در نوبت دریافت وام وزمین در گیلان هستند که تاکنون موفق نشده اند!
***شنیده ها حاکی است براثر آنفولانزای خوکی در گیلان تاکنون سه نفر جان باخته اند وگفته می شوداز این تعداد دونفر در تالش ویک نفر هم در رشت بوده اند.
***شنیده ها حاکی است به دستور استاندار گیلان برای تمامی کارکنان واحد اطلاعات واخبار صداوسیمای مرکز گیلان مبلغ یکصدو پنجاه هزارتومان وجه نقد و یک دست کت وشلوار اهداءشده است وگفته می شود این موضوع سبب نارضایتی سایر خبرنگاران جراید ورسانه های گروهی استان شده است.
***شنیده ها حاکی است با توجه به اینکه هفته گذشته کنگره جمعیت آبادگران جوان در تهران جهت انتخاب اعضای شورای مرکزی تشکیل گردیده بود آقای رمضان یوسفی (واجارگاهی)از گیلان به شورای مرکزی این تشکل راه یافته است .
***شنیده ها حاکی است محمد برجعلی زاده معاون اطلاعات واخبار صداوسیمای مرکز گیلان از جمله گزینه های جدی برای پست مدیرکلی ارشاد گیلان است وگفته می شود چند تن از نمایندگان گیلان وبرخی مقامات دولتی نیزاز جمله حامیان برجعلی زاده می باشندکه برای انتصاب وی در تلاشند.


***شنیده ها حاکی است دکتر مرتضی رضایی صوفی از جمله گزینه های جدی ریاست دانشگاه پیام نور گیلان است که سابقه ریاست دانشگاههای پیام نور رودسر وانزلی و همچنین معاونت دانشگاه پیام نور استان را نیزدر کارنامه خود داردواز رزمندگان سالهای دفاع مقدس ومسئول بسیج اساتیددانشگاه پیام نور گیلان نیز می باشد وگفته می شود اکثر نمایندگان اصولگرای گیلان نیز ازانتصاب وی حمایت می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1388
شورای شهر بره سر رودبار نیز بدلیل بی کفایتی و عدم توانایی در کنترل شهردار متخلف و پروازی این شهر محروم باید استعفا دهند.
نا شناس 30 آبان 1388
بنده خودم از کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان هستم و با عنایت به روحیات مدیرکل مرکز که شدیدا مخالف اینگونه حرکت هاست،دادن پول و لباس توسط استاندار به بچه های خبر ،شدیدا کذب محض است و با استقلال رسانه کاملا این موضوع در تضاد کامل است.خواهشا شما دوستان عزیز هم برای حفظ جایگاه و شان حرفه ایی تان از نشر اینگونه اکاذیب و شایعات خودداری کنید
نا شناس 4 آذر 1388
چرا شنيده هاي شما حقيقت ندارند؟
نا شناس 22 اسفند 1388
بنده به نمایندگی جمعی ا ز هنر مندان باانتصاب برادربرجعلی زاده به سمت مدیر کلی فرهنگ وارشادگیلان بسیار موافقم وایشان را مدیری دلسوز به نظام ورهبری میدانم
حامد 24 خرداد 1392
با عرض ادب در باره شهرهای لنگرود چاف و چمخاله به نظر بنده بهتر است که این ساختمان در چاف قرار گیرد چون حداقل از مردمان بومی در ان زندگی می کنند که اگر نشود یک بی احترامی به مردم گیلک زبان می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.